Kalite Politikamız

“İnsana Hizmet Mutluluktur” ilkemizle;

Her ne olursa olsun önce müşterilerimizi dinler, anlar, ihtiyaçlarını en kısa sürede ve en yüksek kalitede yerine getiririz.

Satış sonrasında müşteri memnuniyetinde süreklilik sağlarız.

Sürekli kalite iyileştirme anlayışını benimser ve paylaşırız.

Bu sayede; En üst düzeyde müşteri memnuniyeti elde etmiş oluruz.

İş Ahlakı ve Dürüstlük

Yaptığımız tüm işlerde üstün ticaret ahlakını önemseyip, dürüstlüğü ve güvenilirliği en ön planda tutarız. İnsan olmayı sağlayan temel ahlak kurallarına sahip olup, kişisel ilişkilerde doğru olan davranışı sergileriz ve bu konuda çevremize örnek oluruz.

Yaptığımız işin yasal yükümlülüklerini anlayarak yerine getirir, bunlara uyarız.

İnsana ve çevreye saygı

Mağazalarımızı, müşterilerimizin keyifli alışverişi için, en ideal mekânlara dönüştürürüz. Sektörümüzdeki teknolojik yenilikleri takip edip, müşterilerimize en iyi ekipman ve teçhizatla hizmet sunarız.

Şeffaflık

Bütün çabalarımızı, organizasyonumuzu ve faaliyetimizi müşterilerimizin en iyi ürünü en iyi fiyata temini konusunda seferber ederiz.

Alışverişin bir zamanlama organizasyonu olduğunun bilinciyle, müşterilerimize tam zamanında hizmet sunar, tam kampanyalar yaparız.

Yenilikçi, çağdaş

Çalışanların mesleki ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak, yeni ve yaratıcı fikirlere fırsat tanımak, kalite yönetim sisteminin şartlarına uyarak, sürekli iyileştirmeyi sağlamak için kendimizi sürekli yenileyip geliştiririz.

Sosyal Sorumluluk

Toplumsal refahımıza ve sürdürülebilir kalkınmaya katkı sağlayacak eğitim, sağlık, çevreye duyarlı sosyal sorumluluk projelerine katılır, bu konuda yapılan projeleri koruyucu, geliştirici faaliyetleri destekleriz.